3 listopada 2012

Bon week-end!

Mam nadzieję, że Wasz weekend jest bardzo udany i że znaleźliscie czas na trochę odpoczynku, ale i także kilka minut na francuski;)
 
Dzisiaj proponuję Wam dwa filmiki, pierwszy dotyczy kupowania w fast foodach. Szkoda, że nie trafiłam na niego przed moją pierwszą wizytą w McDonaldzie w Strasburgu.
 
 
Drugi filmik, zupełnie nie mający związku z powyższym, ale równie dobry i przede wszystkim przydatny w nauce czasowników, trwa aż 30 minut i jest dość powolny. Mamy jednak czas, by powtórzyć każde zdanie nawet trzy razy!


7 komentarzy:

  1. Co za genialna strona - właśnie takiej szukałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasbourg? Mieszkałaś tam czy tylko przejazdem odwiedziłaś? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :) ja obecnie mieszkam na wsi pod Strasbourgiem, ale odwiedzam miasto tak często, jak mogę

      Usuń
    2. a w ktorej wsi dokladnie??:)

      Usuń
  3. Kirchheim, niedaleko Wasselonne :)

    OdpowiedzUsuń