30 kwietnia 2012

Joyeux anniversaire Karolina!;)

Wybaczcie pewne opóźnienie w dodaniu kolejnego posta, ale wybrałam się ponownie na kilka dni do Polski. 15-godzinna jazda autokarem, a później świętowanie 18-stych urodzin mojej siostry, pochłonęło mnie w pełni.

A jak składają sobie życzenia urodzinowe Francuzi? Przedstawiam Wam życzenia podpatrzone przeze mnie na facebooku:
Joyeux anniversaire!
 Bon anniversaire!
 Joyeux anniversaire !! J'espère que tu vas bien :)Je suis tellement triste de ne pas pouvoir le fêter avec toi ce soir ! de gros bisous^^;-)
Joyeuuuux anniv,plein plein plein de bonheur et der éussites.Profite bien de ce jour :D
HBD ma grande. Bcp de bonnes choses et pleins de bizus de nous tous!!!
Coucou , je te souhaite un très joyeux anniversaire!J'espère que tout va bien pour toi! Gros bisous!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz