4 lutego 2012

Le journal en français facile

      Mam nadzieję, że uczycie się francuskiego chociaż 10 minut dziennie. Ja staram się nie przekładac nauki na JUTRO, bo JUTRO zrobię znowu to samo. W nauce języka niezmiernie ważna jest regularność. Poniewaz dziś jest weekend i czas na relaks, zamierzam powrocić do telewizji M6 i obejrzeć program, którego jeszcze nie widziałam, a mianowicie: TOP CHEF. Tak jak pisałam juz kilka razy wcześniej, nie ma nic lepszego niż osłuchiwanie sie z językiem. Mam zamiar powtarzać to, sobie i Wam, aż do znudzenia:D
      Co więcej, chcę Wam polecić świetną stronęhttp://www.rfi.fr/lffr/statiques/accueil_apprendre.asp. Możemy posłuchać tutaj wiadomości po francusku, ale są one przedstawione przy użyciu prostszego języka  niż zwykły dziennik. "Le journal en français facile"  jest doskonały do nauki. Co ważne, obok nagrania, znajdziemy także zapis tekstowy tego dziennika, można więc słuchać i czytać. 



Strasbourg. Le Petite France

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz